Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Funderingar..

Av Josefin Nilsson - 19 mars 2013 20:22

En sak som jag tänkte på, det är hur man kan känna sig febrig och ha feber utan att det syns på en termometer, kan inte ens gå på toa utan att det känns som jag ska tappa balansen, satt jämte Jakob förut när han visade vad han vill ha i födelsedagspresent och var tvungen att lägga mig efter 4-5 minuter, inte ens det tror jag... Börjar bli lite tråkigt att bara ligga i sängen hela dagarna nu och bara glo på tv... Om min bärbara dator hade funkat hade det ju inte vart några problem, men nu dör datorn hela tiden på grund av att det är glapp i sladden... Inte så värst rockigt kan jag ju tala om för er!

Ja dessutom är det ju inte heller nog med att jag har ont i alla leder i kroppen, inte kan gå osv så har jag fått ont i magen också! Ännu rockigare känner jag!

Jag vill flytta dessutom, en väns granne ska flytta och behöver ha någon annan som flyttar in där, tyvärr kostar lägenheten 6500 i månaden, 3rok, så vi hade behövt någon som flyttar med oss om vi nu ska ta den, enda villkoren på den som flyttar med är att den inte ska ha emot fester och kunna ta hand om sin egna tvätt och disk :) ja och att hyran betalas annars blir det vräkning på personen! Vi vill ju flytta in där, bland annat för att vi kommer få en stor grusplan tillsammans med våran vän som man kan hänga in så Betty och hans hund kan springa lösa :) frågan är bara om det är praktiskt och ekonomiskt möjligt att flytta dit!

Nu ska jag fortsätta kolla på bygglov, strax ska vi påbörja matlagning :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Nilsson - 6 april 2013 02:01

Nu har jag fått skriva om allt två gånger, så tredje gången gilt nu, börjar tro att det inte är menat att jag ska skriva detta inlägget..   Jag har väntat i över ett år nu på att få en medicinering som funkar för mig, hade medicinering i somras, ...

Av Josefin Nilsson - 22 mars 2013 21:07

Hej,    Har precis försökt mig på att fritera kyckling, men det gick åt helvete! Gjorde frityrsmet, la i kycklingen, la ner den i den varma oljan..... Resultatet = friterad kyckling utan smet! Men det gick att äta i alla fall och det var ju det v...

!!

Av Josefin Nilsson - 20 mars 2013 19:40

Ligger i soffan och kollar på tv :) har precis ätit en fryspizza :) spelar quizkampen och wordfeud :) ...

Av Josefin Nilsson - 20 mars 2013 14:52

Tänkte skriva en text angående kriminaliteten i Falkenberg, bland unga! Det är inte det minsta okej att kriminaliteten bland unga har blivit en vardag och att folk bara rycker på axlarna åt det, att det uppmärksammas i tidningar är jätte bra, me...

Av Josefin Nilsson - 20 mars 2013 14:47

Tänkte skriva en text angående kriminaliteten i Falkenberg, bland unga! Det är inte det minsta okej att kriminaliteten bland unga har blivit en vardag och att folk bara rycker på axlarna åt det, att det uppmärksammas i tidningar är jätte bra, me...

Presentation

Tja rå, mitt namn är Josefin, jag bor utanför Falkenberg med min dvärgpinscher tjej och pojkvän, mina fyra största intressen är nog bakning, matlagning, hundar och foto. Så denna blogg kommer helt enkelt att handla om det:) Och en hel del om mitt privata

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards